Wednesday 21 December 2011

HyeeHyee ! Visitors ♥


Ary neyy Miaa qasa nakk tulis and meluahkan.. Bukan nakk buads sesiapa teqasa.

Awak , saya takk tahu nape every words yang saya cakap mesti ada je yang saya salah. Yes , it scared me out . Sampai satu tahap saya rasa takut nak cakap sebab bimbang awak akan terasa dengan ayat saya. Actually , jarang berlaku kalau kita bercakap face to face or phone. Tapi kalau saya tweet or text, ada je awakk salah faham.. Saya puns takk tauu cam mane awakk tafsirkan ayat saya tu . Kadang kadang awakk cam twist apa yang saya tulis and i will like . . " what ni bukan apa yang saya pikir , asal awak boleh pikir macam tu ".


Love !


Yes saya kena jaga hati awakk. Awak puns kena jaga hati saya jugakk . Saya perempuan , sepatutnya awakk jaga hati saya . . and dalam masa yang sama hati awakk jugak terjaga. Tapi kita ni , macam lain . . -__- " . Takpelah.. saya mengalah jea . .

: )


Sometimes , awak MarahMarah saya sebab benda yang kecik je . . Sebab saya lambat transfer document kat _ _ _ _ _ , dah menyirap . . what is wrong with youu. Kawal lah sikit perasaan marah tu sayangg . 


>.<


Takkan sebab word " Awak perampas " <--- terasa kea ?
Ya Allah peliknya . . -___- " 

What They meant by sweet things..
It is not by yang "ily" words tu. Awak puns tauu saya selalu sebut . Masa bila saya akan sebut semua . Saya tanakk cakap panjang yang ni , saya daa tulis kat text message awakk.


pipi lembut >.<

Saya nakk kita GurauGurau cam kawan . Kadang kadang saya tengokk awakk and your friends , boleh jea GurauGurau centuu , when it comes to me , awakk akan terasa semua apa yang saya cakap , yang saya tegur. kenapa?Why ?


This is what i try to say.


Awakk pernah sayy" kadang kadang layan kawan lagi best dari layan awek "  kens ? . . Awakk tauu kenapa ? sebab youu don't treat me like your friends . Saya tauu awakk akan salah faham dengan ayat saya ni. Tolong lhaa awakk . . T_T . . Treat me like your friends tu macam GurauGurau lhaa cam awakk GurauGurau cam dengan kawan awakk. Youu do become yourself bila kita face to face. Bila kita bercakap fon ke ape kea , buleyy kita sempoi je bercakap. Bila text ke ape ke, ada je lah yang salah faham nya, ada je lah yang digadohkannya. kenapa?
If I saya sayy something or cakap something, cuba baca dengan minda yang positif.. if awak baca dengan all negative thought in your mind + your anger = setan jadi nya. Then. you will twist all the word. Gahhh, haru tahu.



Awak takk pernah sayy this. : ' )


Saya text , sometimes awakk takk balas , i call sometimes awak reject . . takpelahh . . saya sabar je . Saya takk nakk marahmarah , ruin my mood just because of small things. Letihkan awak ? So saya harap takkan sebab benda kecik pon nak jadi isu... awak dan saya dah besar. We are matured enough .

True !


People curse the distance in relationship . Tapi kitaa ? daa dekat pon still haven't spend time together . Kalauu ade puns kekadang jea . Tuhh puns I start layann , even youu takk layann duluu . Smpai end takk end . Takpelah , awak busy . Tambah tolak waktu study less than  month je masa ade untuk spend time together. Saya harap sangat bila kita dah dekat ni bolehlah spend time together more often. Dah jauh susah pulak. Tak pe lah.. Saya masih tunggu awak ajak saya : )





The End !
Thats All 4 Now .
Do Visit , Do Follow .
Thankyou .
Byee Byee !

No comments:

Post a Comment